2015. augusztus 10., hétfő

Newcastle, még épp ketten

Ebben a bejegyzesben felvazoltam mar, hogy milyen zuzos program lett szervezve itt a nyarra... Miután eszterék hazamentek, 4 napunk maradt Judittal kettesben, hogy megvalositsunk még 1-2 olyan programot esténként, ami eddig kimaradt, avagy csak ugy elbucsuztassuk a kozosen eltoltott 135 napot, aminek a szummajaban azt mondanam, sikerult olyannyira keveset vitaznunk azon hogy nekem vajon igazam van-e :D:D:D, hogy el lehet mondani, az egyuttélos teszten atmentünk, Qatarban jön majd a távkapcsos teszt. :S

Nade ne szaladjunk ennyire elore, az utolso idoszak kirandulasokon kivuli momentumairol, storyjairol lenne még itt egy par gondolatom, nomeg elmesélném, mivel farasztottuk magunkat kozvetlenul a hazaindulas elotti napokban.

Azokon a hetkoznap estéken, amikor (hala az égnek! :D) nem kirandultunk sehova, akkor altalaban a hétvégéket probaltuk kipihenni, filmeztunk, rendszeres programmá lépett elo a bevásárlás (amire ugye hétvégén sosem volt ido), meg még sorolhatnám. Nem mondom h minden este csaszkaltunk mindenhova, de azert 1x-1x elmentunk ide-oda.

 
A sokszor emlegetett Tyne bar hetkonap du (!) fullon

 Mi pedig mellette a a dombon a hiperszuper alul koszolhatatlan felul rendes piknikplédunkkel

persze olyan is volt, h nem volt tomeg :D uveges buzasor viszont volt folyamatosan!

Egy atlagos reggeli - na jo nem atlagos, mert piritost/bacont en szemelyszerint csak ritkan nyomtam
jobbrol

Az uveggyujto maniam julius kornyékén, tok jol nez ki, nem tudom mikor fogom kinoni az ilyesmit. Viszont igy vegre egyszer elolvastam, h mi van a Brown Ale uvegének hatuljan: A Newcastle Brown "kutya" becenéven ismert bizonyos korokben. A leleptem nezelodni, vagy az elviszem a kutyat setalni kifejezesek a Geordie (dzsordi azaz ncl kornyéki) arcok korében arra utaltak burkoltan, h beugranak egy pubba inni egyet a kedvenc Brown Ale-jükböl. :D [na vagy vmi ilyesmi]

 jartunk a kinai negyeben is

A kecotol pedig mintha egy susnyas vezetne at a dzsungelen a folyoparti, ahol a végére nemtudom hany hajo dekkolt napokat, itt epp egy sárga, de az apaly miatt a parkolo fala mögé rejtozott.

 a Marson nem jartunk, de Judit urhajosfrizurajat kezdo fodrasz hajfesto énem kovette el

Itt mar emlitettem, hogy  3 honap utan voltam eloszor fodrasznal .Elore ki volt szamolva, nagyon rovid hajjal jottem el otthonrol, elso periodus 3 honap (csak a vége lesz szenvedés), masodik 8 het, harmadik 4 het, és utana otthon juliusban a kedvenc fodraszomhoz mehetek. Mi lett? A masodik angol hajvagas olyan szarul sikerult, hogy az vmi elkepeszto, nem lett elég rovid se, meg feloldalas is lett, meg még hagyjuk is, inkabb nyirta volna megint az iráni arc. Feludulés volt otthon Bpn visszatérni a normál kerékvágásba. :D

 Egy darabig volt uj lakotársunk is, ki kellett dobjam az erkélyajton szegenyt


Sok baleset azert kovetkezik be a buszokon, mert az emberek nem tudnak a s.ggukon egy helyen ulni, hanem menet kozben akarnak atulni mashova. Egyszer ha leultel, maradj csuccsenve! - Mondja a buszon egy felirat :D

A nortumberland streeten Judit jart rengeteget


A kolkok meg borzadaj hogy milyen rosszak. Ez egy primark. Magyarorszagon az anyja hagyja h a gyerek ilyen helyen igy fetrengve rajzolgasson? kar h nincs tobb fotom, 542x lattunk bun rossz fetrengo kolkoket mindenhol. Mar kiskorban megszokjak, lehet ezert birjak ezek ilyen jol ezt a szar nem eleg meleg idot. Azt is emlitettem, h az utolso két hetben a sajat laptopom lerobbant, Juditnak ekkortol kedzve lett kicsit maceras , de igy legalabb a joidoben tobbet tudott a varosban nezelodni. :)



Mikor Eszterék hazamentek, alltunk is neki tustént osszekesziteni a cuccokat, nagyrészt Judit dolgait vittuk haza, nekem csak annyit, ami eleg lesz a ket het szabadságra, igy 1 nagy + 2 kisborondot pakoltunk ossze a het folyamán, de szamomra hihetetlen, h Juditnak egy jo féltáska cucca még mindig itt maradt. Tul sok mindent shoppingolt a Primarkban! :)

Hazautazás elott kedden muszaj volt elmennunk még1x a Las Iguanasba (ahol a hétvégén is voltunk Eszterékkel), jol bekajaltunk megint, ahogy illik... Sajnos mostmar vissza kell venni a nagy zabalasbol, mert (nezve arra is h en tudom mi tortént az azota eltelt 3+ hetben) kezd problemas lenni a helyzet, Katarban indul majd a dietaprogram - ez nem terv, hanem ez lesz és kész. :D

Dehat milyen boldog volt, mikor kihoztak a kaját? :D

A valtozatosság kedvéért, utolso este a Botanistba foglaltunk asztalt, stílusosan bucsuztattuk el a kozosen, Newcastleben toltott idoszakot. :) 

 Iszom a Gyombér sört és nagyon éhes vagyok :D




Kibuliztuk magunnak, hogy egy olyan ablakos helyen uljunk, ahonnan tok jo a kilatas a Monumentre, és a Grey streetre, természetesen nem ide ultettek le eloszor, grr. :S 

Judit eloetelkepp valami rakos formedvényt, én meg sült camabert sajtot ettem

A főétel viszont mindkettonknél a hanging azaz fuggo kebab volt. Marha jo volt a találas (hiaba csak en ettem marhát, judit csirkét), igazabol egy femrudra huzott saslikszeru valamit kaptunk egy combos és massziv alvanyon fuggesztve. A tetejen levo fuszervaj szeru valamit raboritottak (a kepen mar le vannak forditva a talkák), igy elvileg vegig tudott csorogni a huson. Naaagyon vagany volt. Mas kérdés, hogy az en marham az az altalan nem tulzottan preferalt (eppenhogy mar nem csicsog a piros vér) mértékben volt megsutve, nem mondom h rosszvolt, de ha valaki megkérdez, jobban megsuttetem - nem en vagyok a steak gourmet aki mindent nyersen akar megenni, na. :D De azert jo volt! :) Judit pedig olyan joizuen tud enni, hogy igy utolag mar attol tele vagyok h ranezek ezekre a boldog képekre. :)

Hazafelé menet aztan feltunt egy epulet, amin a The Pearl azaz Gyongy nevu feliratot lattam meg vilagitani, korabban ez még nem tunt fel:


 Rohogtem egy kicsit magamban, Katarban, a "The Pearl" nevu varosreszen leszek honapokon keresztul elszallasolva, ha minden jol megy. :)
 
Aztan majdnem hazaérkezve csinaltam egy eleg szarul sikerult kepet a kedvenc hidjainkrol, majd szepen mentunk szunyokalni, ahogy illik, volt már vagy éjfél, ha nem tobb.

Reggel kelés 8kor, verofényes 17 fok, kodos szitálás - ahogy megszoktuk, miért is lenne maskepp! Ledzsaltunk azon a fenti kepen levo erdei lepcson a buszhoz, a sofor jo arc volt, vart rank vagy 1 percet mert nem akartunk futni, majd leb*szott viccesen, hogy mar mikor elment mellettunk akkor ingethettem volna, h tuti megvarjon. A Monumentnél atlibbentunk metrora, irány a reptér. Azon mar nem lepodtunk meg, hogy jo 1.5 ora csuszassal indultunk meg Düsseldorf felé.

 Aki ezt a kepet jol megnezi, az lathatja a 7 ncli hidat. Annyit irtam mar roluk hogy kivulrol kellene nektek is tudni felsorolni oket.


Németorszagba megérkezve megcsapott a 32 fok, itt realizaltam eloszor, hogy huu, otthon micsoda kanikula lesz. Bedobtunk a reptéren egy italt (ki mit :D), kivártuk a 4 helyett mindosszesen 2.5 orát, és mentunk is tovabb.

A dusselfordi terminal belulrol egy logikusnak mondhato, folyoso alaku epitmeny, ket oldalan a baszallokapukkal, elvileg nehez eltevedni* (*=ez még story lesz majd !! :D)

 
Ez pedig már Budapest.
A magyar légtérbe érkezve eljott az az idopillanat, amikor velem egyutt a blog elment 2 het nyariszunetre. 2 het brutál program kovetkezett, osszefoglalo (a szokasosnal sokkal kevésbé részletesen hamarosan).
A bejegyzes ossze képét itt találjátok. (34 kép)